Welcome to ZonE RimaU RimbA

بسم الله الرحمن الرحيم

Wednesday, December 29, 2010

Contest gambar menarik 2010!!



 contest pertama aku sejak mula-mula blogging...


 
KENAPA AKU LETAK GAMBAR NI?

Ni adalah gambar anak saudara aku yg sulung dan bernama Amirah.. aku pilih gambar ni sebab gambar ni diambil pada tarikh 21-12-2010... tarikh dia yg cun tu la yg menyebabkan aku tergoda nak letak gambar ni... haha~ selain tu, saat gambar ni diambil, tu adalah kali pertama anak saudara aku yg sangat rapat ngan aku ni ber-posing ngan gaya tangan seakan-akan macho gitu.... tudung yg dia pakai tu jugak  adalah tudung yg dia pakai sendiri ngan hati yg sukarela...paling best tentang gambar ni,, ianya diambil di atas kereta abah aku semasa hujan renyai2 sebab dia berkeras nak ikut abah aku pegi kemas barang kat kedai keluarga kitorang dan menyebabkan aku terpaksa ikut sama.... nasib lah~

aku tag:

No comments: