Welcome to ZonE RimaU RimbA

بسم الله الرحمن الرحيم

Wednesday, December 29, 2010

SAYA BLOGGER KELANTAN

Assalamualaikum to my dearest blog,

Sempena meraikan kerajinan aku menaip sebanyak 10 entri lam masa dua minggu pertama, aku nak buat entri lain pulak... Kali ni aku nak pos entri pasal Kategori Sahabat Blogger Mengikut Negeri pulak... Sambil2 join ni, boleh gak kita berkenalan kan... Tambah kawan gitu... Mohoho~ antara butir2 penting yg diperlukan untuk menyertai pertandingan ni adalah seperti berikut:

NAMA:
>Nama saya (tukar personaliti kpd lebih sopan kejap..) terbahagi kepada beberapa jenis panggilan... kalau kat rumah, mama abah ngan adik beradik biasa panggil Kakak atau Nadzirah... Anak2 saudara pulak dikhaskan untuk panggil saya Nana.... masa kat sekolah, akan ada la suara2 kengkawan panggil saya cik Nad @ Nad yg Nerd... poyo tak kitorang? Mohoho~ nama glamer yg selalu diguna,, NazRah tigReSa...

STATUS:
>Sepanjang enam belas tahun hidup sampai la nak mencecah tujuh belas ni, status saya kekal sebagai seorang yg masih belum berpunya yakni single... Nak couple? Makan pelangkung abah saya dulu...huhu~

CARA HUBUNGI:
>Sesungguhnya nombor telefon adalah sangat2 private dan takleh disebar sesuka ati, jadi saya boleh dihubungi melalui medium:
Facebook – NaDzirah TiGresa, dan
SEGALA MACAM LAMAN SOSIAL DENGAN MENGGUNAKAN E-MEL DI ATAS...

DAERAH:
>Tumpat, Kelantan...

TEMPAT TINGGAL:
>Kampung Paloh Chica, 16040, Tumpat, Kelantan...
(meskipun nama kampung tu sedikit pelik, korang jangan ketawa taw...hahaha~ eh, aku lak yg ketawa...)

APA YG MENARIK DI TEMPAT TINGGAL SAYA:
> Sebuah kampung yg sangat2 selesa didiami sebab kurangnya pencemaran bunyi kecuali bunyi jiran sebelah rumah bergaduh dan sedikit sahaja pencemaran bau....
> Jiran-jiran kurang busybody dan kurang suka mengumpat....
> Ada kawasan padang yg luas kat sini dan kitorang boleh tenangkan fikiran sambil cuci2 mata tengok lembu makan...hoho~


Ni gambar kelas kitorang... oke tak? agak2 sendiri la yg mana 1 aku...


Aku yg tudung putih tu... kat sebelah tu kakak aku... yg baeekkk punya termenung tu anak saudara aku....

Orait la,
aku rasa tu je kot yg perlu utk join kontes ni.... tatitu... 


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

3 comments:

apdm said...

salam

hidup blogger qalate :D

Unknown said...

salam perkenalan..saya rozuan..singgah kt blog oghe klate..hehe..jom singgah blog saya gak..

Ijah Wahab said...

Na, polow blog aku wak nih. wak lamo jahane abih nga stalker. ahahaha...